Euro Truck Simulator 2 – Pagani Huayra BC Mod İndir




Euro Truck Simulator 2 – Pagani Huayra BC Modu
ETS 2 için süper hızlı ve en lüks Pagani Huayra BC spor otomobil.

Yapımcı:

Hepinize selam. Bugün bir ilk olacak benim için çünkü ilk araç modumu paylaşıyorum.
Araç güzel bir moddur herkesin emeği vardır ama ne yazıkki hatalarıda vardır ama oynanışa engel değildir.
Şimdi:
  • 1) Araçta iç orta ayna yoktur.
  • 2) Devir ibresi tam çalışmıyor nedenini bilmyorum.
  • 3) Aracın kontrolü biraz zor.
Varsada siz yorumlarda söyleyebilirsiniz.
Bu modu acemi olduğum zamanlar başlamıştım simdi ise hemen hızlı bir şekilde Fiat temprayı yapmış bulunuyorum ufak tefek düzenlemeri kaldı onuda paylaşacağım.
Özellikler;

  • 1) Araçta 8 adet interior ve buna bağlı olarak 8 adet exterior vardır.
  • 2) Ao kaplama vardır.
  • 3) Modifiye edilebilir disk frenler balataları vardır.
  • 4) Araç modeli çok kalitelidir.(Project cars oyunundan alınmıştır.

Animasyonlar: Mert Kerem Belen/By_KeReM(Karşılaştığım sorunlarda çok kafasını şişirdim ona çok teşekkür ediyorum)
Her konuda yardımıcı olan:FurkanSevke(Her daim yanımda yardım ettiği için çok teşekkür ederim.)
Umut Uzunkaş: Araca başlama sebebim:p
Aracı test edenler: Şamil Varan ve Tolga Duyar:)(Sizede teşekkür ederim.)
Oyuna Aktaran: Kadir Yağız
Uyumlu Sürüm: 1.27.x



Yapımcı: Kadir Yağız = www.worldoftruckstr.com

0 yorum